lørdag den 3. august 2013

3/7 Roadtrip

Jeg kører kører lige til Nyborg i dag. Derfor kan jeg ikke rigtig nå at komme ud til Ida... Mn har fået Mathilde til at se efter hende, så det går nok.

Normalt er jeg jo ret trist når jeg ikke kommer ud til Ida. Det er jeg som sådan også i dag, det er da træls. Men jeg har ikke den her følelse af, at der er sket hende noget hele tiden.

Som i måske så i videoen i går, så er killingerne begyndt at få udenfor. Catwoman (moren) har selv taget dem ud, men synes bare det er lidt tidligt. Så i dag er det dem jeg er nervøs for! Hvad nu hvis de bliver spist eller mast... Eller endnu værre: bliver væk fra deres mor. Nøøj hvor er jeg bange. Jeg har dog lige bedt Dorthe, som ejer gården, om at klappe dem på hovedet for dem. 


Et billede af catwoman og hendes ynglingskilling, billedet er taget i går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar