onsdag den 21. august 2013

18/8 som en drøm!

Undskylder for det manglende indlæg :/

Jeg og Ida red dressur i dag, hvilket bare var super hyggeligt. Det gik virkelig godt, og er bare så stolt. Hendes galop var virkelig bare god og afslappet.

Efter vi havde striglet og hygget i stalden, gik vi op på ridebanen, hvor vi så skulle ride. Faktisk startede vi med, at skridte af rundt om ridebanen, hvorefter vi så gik derop.

Vi startede med lidt afslappet trav, hvilket blev til en lidt mere 'seriøs' trav efterhånden. Hun gik allerede i traven super fint og afslappet. Hun gik ikke rigtig til bidet, men alligevel havde hun en super kontakt til bidet, og det så bare super flot ud.

Da vi kom til galoppen, gik det bare så godt. Jeg var virkelig så glad, for hun lavede de flotteste galopanspring, og så var hun så rolig og afslappet! Det føltes virkelig som en galop fra en drøm! Hun havde også her en super kontakt til bidet, også selvom jeg havde ret løse tøjler. Jeg tror, at det var det der gjorde hende mere afslappet, hvilket resulterer i at hun får nemmere til at søge ned og samle sig. Uanset hvad var det super godt, og jeg håber virkelig at det gentager sig. Jeg synes, at de her fantastiske galopper gentager sig oftere og oftere. 
Jeg har også tænkt, at vi snart skal til at galopere frit igen, hvilket vi ikke har gjort siden ulykken i april.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar