søndag den 25. august 2013

24/8 En ny ting vi gør

Jeg er forresten ked af, at jeg ikke har skrevet så meget herinde. Tiden er der bare ikke. Eller rettere er mit overskud der ikke. Det er ret hårdt at begynde på en ny skole, og jeg må prioritere skolen og ikke mindst Ida fremfor bloggen. Det giver vel mening. Jeg er dog ret ked af, at jeg ikke har fået skrevet, men jeg vil prøve, at lade være med, at komme så langt bagefter, som jeg har været. Desuden vil mine indlæg nok bliver lidt kortere, men jeg tænker, hellere kortere men mange indlæg, end få romaner.

Jeg kom ud til Ida pigen, og som altid havde jeg savnet hende. Hun blev da også glad for, at se mig. Så vi gik glade ind fra fold sammen, og så blev hun striglet.
Mine kusiner skulle faktisk have redet Ida igen i dag (D:), men de blev bange, og turde ikke alligevel. Så det endte heldigvis bare med at det kun var Ida og jeg.
Efter den meget hyggelige strigling i stalden, red vi ud på en lille tur, først lidt rundt om ridehuset. Dog blev det lidt kedeligt, så vi tog en trækketur ude i den STORE skov. Det er en ting vi er begyndt at gøre, da hun ikke bryder sig om, at gå derude alene. For hver gang vi gør det bliver hun roligere og roligere.

I dag trak hun ikke rigtig, når hun ville hjem, og hun stoppede heller ikke sådan. Efter 5 minutter i skoven, tog hun også hovedet ned, og så begyndte hun sågar at smaske lidt. Så det var super godt. Hun skal nok blive rolig en dag, så rolig som hun er ude i det forreste stykke af skoven. Det er rigtig hyggeligt, at være på gåtur, det kan jeg virkelig godt lide. Så det er en ting der skal trænes, men en ting der bestemt ikke er træls at der skal trænes.

Vi fik striglet igen bagefter vores tur. Mathilde kom også, så vi fik os en god snak.

Derefter kom hun ud på folden igen, og jeg sagde farvel til hende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar