søndag den 11. august 2013

Hvad der påvirkede min dag

Har været meget trist i dag. Min veninde tog nemlig på efterskole, og stod foran sit hus da hun kørte.

Hvis du vil har jeg skrevet et indlæg på hendes blog: http://resofikka.blogspot.dk/2013/08/efterskolen-lort.html

Det gik pludselig op for mig, at min fantastiske vennegruppe måske aldrig bliver det samme igen. Har været så trist hele dagen, og lige nu begyndte jeg rigtig at græde.
Heldigvis var Ida der i dag til at trøste mig, så blev da lidt gladere igen. Heldigvis er der stadig en ven der forbliver hos mig!

Jeg får ikke overskud til indlæg i dag. Dog begynder jeg først onsdag på gymnasiet, så får da lidt tid til at skrive de manglende indlæg inden da.

Her er de, mine fire bedste venner (ud over Ida) - og de ser alle sammen underlige ud.

2 kommentarer:

  1. Årh, det er så træls sådan noget! Jeg frygter også næste år når jeg skal skilles fra mine veninder :-( Wawales.blogspot.com

    SvarSlet