lørdag den 2. februar 2013

2/2 Vi spriiinger


Vi sprang i dag.
Hun var bare SÅ dygtig, hun hjalp mig så meget, og ja helt igennem fantastisk. Hold op hvor var det fedt, hun synes det var så fedt endeligt at få lov til, at springe igen.
Vi skal helt sikkert gøre det igen. Så jagten er sat ind efter en forholdsvis billig springsadel. Yaai.
Det var faktisk nemmere end jeg havde troet, men det var hårdere.
Vi havde lavet en bane, og kom igennem den en gang med fyld på 50 cm. Det var så flot :D Men red ret mange gange hvor jeg ikke helt havde overblik over det hele, men heldigvis stod alle de andre og råbte til mig hvad jeg så skulle gøre. De synes faktisk at jeg havde springtalent, men tror nu kun det var fordi Ida var så sød i mod mig. Det skal forresten lige siges, at det er første jeg rigtigt springer. Er så stolt af både mig og Ida,  da jeg først havde sagt at jeg kun ville springe et eller to små spring, og så ender jeg med, at ride bane med kombinationer, fyld og det hele :D Forresten skete der ikke noget med hverken mig eller Ida, da jeg faldt af. Hun hoppede uden om mig, og fik dog benet i tøjlen, men hun stod helt stille og ventede. Jeg hoppede op, og skyndte mig over til Ida pigen som fik benet ud af tøjlen inden jeg kom hen til hende :)
Mig og Ida over blomsterspringet... som jeg var meget bange for :P

Det sidste (tror jeg)

Et af de første spring

WII, min lille gris :D

Et billede jeg har efterspurgt længe :P Sådan som vi renser hove,  mig der står som man nu gør, og så Ida som hele tiden kigger om til mig. Så når man står der, møffer der sig lige sådan et kæmpestort nuttet hestehoved ind og kigger på en. Måske tjekker hun om jeg gør de rigtigt :P
Nå, men resten kan I se her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar