tirsdag den 12. februar 2013

12/2 Bar' lidt hygge

Eftersom Ida havde været så fin (og træt) i går, blev det til en skridtdag.
Hun var vildt sød da vi gik ind, hun ville ikke spise alt muligt som hun plejer, men hun gik lige efter mig. og jeg havde kun en løs hånd på tovet. Hun er så sød når hun går ;D
Vi stod og hyggede lidt først i stalden. Hun fældede vildt meget under bringen i dag. YaaI foråret kommer :D. Jeg striglede hende egentligt bare som jeg plejer. Bagefter tog jeg tæppe på, og vi gik ind i hallen og skridtede lidt rundt.
Dårligt billede :/ og grimt smil... og Ida er faktisk heller ikke så  fotogen på det her billede :P men bortset fra alt det :P

Se hvor sødt <3



Vi tog også en lille trav på begge volter, det var hun sød. Hun lyttede til selv de mindste tryk i siden. Der er så vildt hvor meget hun har ændret sig lige med det. Før kunne man side og sparke hende i siden når hun skød skulder (hvor frygteligt at man blev nødt til det) Nu er begge de to ting væk, hun skyder ikke skulder og ingen sparken. Den anden ting, er så meget vi stoler på hinanden, hvis man tænker på hvor mange forskellige mennesker der har været hos hende hele tiden, er det bare så godt, at vi har fundet hinanden. Vi er blevet meget bedre sammen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar