søndag den 17. februar 2013

17/2 Vidste ik helt

Jaa, er ved at løbe for overskrifter.

Men Ida var i det der humør, hvor hun ikke helt ved, hvad hun skal gøre af sig selv.
Jeg hentede hende igen ind klokken sent, trods jeg har sovet på gården, og derfor har været der hele dagen. Da jeg så kom ind med hende, var hun sådan lidt mærkelig. Det ene øjeblik var hun helt vild og bed i alting, det andet var hun ved at falde i søvn.
Da vi så gik ind for at ride, var hun også sådan lidt. Jeg havde tænkt at vi skal øve, at hun går mere fremad samtidig med, at hun går til bidet. Hun gik fint til bidet i starten, og gjorde det faktisk lige da vi begyndte i trav (ikke noget med, at hun lige skulle gå lidt først :D). Men da jeg så begyndte at bede om lidt mere, blev hun ret sur, hun krympede sig lidt sammen og blev mobset. Jeg blev faktisk ret ked af det, forstår det faktisk ikke helt nu, men tror det var fordi, at jeg forventede lidt mere af hende end hun egentligt kunne. Det var lidt synd, men håber hun har glemt det :P
I galop var hun faktisk lidt træls, hun løb lidt, og rundede sig ikke rigtigt, og hun lavede nogle frygteligt galopanspring :P
Da vi så havde kæmpet lidt med hinanden, besluttede jeg, at det måtte være det. Dog kunne jeg mærke at jeg var lidt sur på hende. Så efter at have taget tæppe på, satte jeg i trav igen. Her gik hun pænt, vi tog også en god galop, med vinden i håret :D
Det var en ret god galop :)

Efter det skridtede vi af, og øvede ryste :D
Så stod det ellers bare på hygge i stalden bagefter. Kunne ikke lade være med, at kramme hende hele tiden <3

1 kommentar: