tirsdag den 12. februar 2013

11/2 Dressurprogram

I dag kom jeg ud til Ida klokken 8:30 da jeg fik muligheden for, at køre med min mor, som skulle på arbejde.
Ida var ikke kommet på fold endnu, så jeg tog hende direkte med mig, op til striglepladserne.
Der var bare så stille og fredfyldt der om morgenen, der var ingen: hestene var på fold, og alle andre var på arbejde eller lå og nød deres ferie i deres seng. Der var kun mig og Ida og staldmanden der tøffede rundt og lavede nogle forskellige ting.
Jeg havde kamera med (hvilket jeg har besluttet mig for, at jeg vil hele ferien). Så jeg tog lidt billeder imens vi stod der og hyggede os.
Ida når hun står og ind til mig der står i sadelrummet 

Hihi sådan en sjov vinkel. 
Jeg tror, hun nød det ligeså meget som mig.

Bagefter gik vi ind i hallen for at ride. Hun var lidt stiv og arbejdede ikke så godt som hun plejer, men det var jo stadig fint :P
Hun kom ned og bøjede nakken, men efter lidt mere tid end normalt, og lidt mere ustabilt. Hun lavede dog nogle gode overgange, og lavede fine parader fra trav og skridt. Hun gik lidt langsomt, men hun var ret træt.
 Jeg red en LD1 (dressurprogram) fordi jeg overvejer, at vi skal starte en på et tidspunkt. og hun var så sød. Følte helt at vi var til stævne, og at vi rigtig skulle præstere. Jeg smilte endda til dommeren (som jo ikke var der) jeg gik rigtig meget op i det :P. Vi tog lige lidt kort galop på begge volter. Det var rigtig ligesom før hun blev så fin i dressuren. Det var faktisk vildt fedt. Hun gik helt ligesom dengang, det mærkedes også helt ens. Det virker vildt underligt, men var faktisk lige ved at græde. Forstår ikke helt hvorfor, for alt er jo meget bedre nu. Men når noget bringer minder op (og det gjorde det), bliver man altså lidt rørt.
Bagefter hyggede vi igen. og så kom hun selvfølgelig ud på fold igen.
Efter at have sat hende ud, havde jeg ret meget tid. Derfor gik jeg ud på folden og tog et par billeder. Det va godt, at jeg gjorde det, for de blev vildt gode :D

Det er ikke lige beskåret endnu... men er hun ikke sød?
Her er det bedste :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar