søndag den 17. februar 2013

16/2 Hygge i stalden

Jeg kom egentlig rimelig tidligt ud til Ida i dag, men da jeg gerne ville have, at hun stod længe ude på folden.
Vi skulle (mig og min veninde Mathilde) lukke heste ind, og vi tog vores 'egen' hoppe fold til sidst. Vi besluttede os egentligt for, at vi tog vores egne heste til sidst. Ida ville helt vildt gerne ind, ved ikke lige helt hvad der skete for hende. Så derfor jeg hende først. Vi trak den lange vej ind, hvor hun bare løb afsted. Da vi kom ind i hallen (hvor vi går igennem for, at undgå noget meget glat.), satte huhn også bare i løb, det var så underligt :/
Men hun kom ind i boksen indtil vi fik hentet de sidste, og da jeg så kom tilbage tog jeg hende ud af boksen. Her var hun bare helt normal, jeg tog hende lige ind i hallen fordi jeg tænkte, at hun måske havde en masse energi. Men hun rullede sig bare, og så løb hun lige en runde.
Derfor ventede jeg til hun kom hen til mig, og så tog jeg hende ud i stalden igen. Her striglede vi ellers bare en times tid. Det var hyggeligt <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar