onsdag den 6. februar 2013

30/1 Uden bøjler

(indlæg fra den 30/1, som jeg har glemt at udgive)

Vi red uden bøjler i dag.
Vi startede med, at hygge nusse lidt, og i dag var der meget at strigle, da folden er blevet smattet igen.
Da jeg sadlede op, tog jeg bøjlerne af,  og vi gik først lidt udenfor, hvor vi red en runde om ridehuset. Senere hen, red vi ind i ridehuset igen. Jeg lavede lidt løsgørningsøvelser med hende først. og efter vi havde skridtet for, satte jeg i trav. Hun var lidt stiv, men det var meget ligesom i går, og efter lidt tid, løsnede hun sig op. Igen var galoppen super i dag :D satte i galop med det sammen jeg trykkede, løb ikke på noget tidspunkt. og en fantastisk stor rolig galop :D I traven efter galoppen kom jeg til, at spænde ret meget op, så hun ikke kunne komme ned og arbejde igen, det var lidt synd for hende :/ Men lige da jeg gav hende tøjler gik hun ned med hovedet.
Jeg fik en rigtig god opstilling af at ride uden bøjler, så det må vi gøre noget oftere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar