tirsdag den 12. februar 2013

Ved ikke helt

Jeg har sådan en lyst til, at skrive alt det ned, hvor Ida engang var træls, og hvor hun er nu er perfekt. Det var altså ret mange ting, hun var faktisk ret træls i starten. Nogengange tænker jeg lidt over hvorfor det var jeg begyndte at ride hende. Jeg kunne jo heller ikke overhovedet styre hende :/ men jeg har vel kunnet mærke hvor meget i inderst inde hører sammen.
Det er ikke det, jeg har tænkt mig at skrive om, men det kommer nok, så vær beredt :P
Dog vil jeg lige vise de her billeder. De minder ret meget om hinanden, men hun ser bare så meget bedre ud.

Se hvor meget mere frisk hun ser ud. Hendes ører er også fremme (og da det er et tilfælde på billedet, men hun er bare blevet så meget gladere, at hun generelt har ørerne mere fremme). Hendes øjne skinner mere, pelsen er pænere.
Alt er bare så fedt efterhånden... hun er HELT perfekt <3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar