onsdag den 6. februar 2013

6/2 wii ti-meter volte

I dag startede jeg med, at hente Ida på folden. Hun stod allerede klar, og fulgte mig med hovedet hele vejen ned til hendes fold.
Hun så så glad ud da jeg kom, og jeg tror hun var meget glad for, at se mig.
Vi gik ind imod stalden igen, og hun var så dygtig, hun gled næsten ikke :D
Vi stod og hyggede os rigtig inden vi skulle ride, og striglede og ordnede hendes ben. De var nemlig meget mudrede i går, og det kunne jeg ikke få væk, i dag var det tørret, så det kunne jeg godt få væk.
Da vi skulle ind og ride, var hun lidt træt i skridten, men da lyset blev tændt, og hun fik tæppet af og spændt gjord blev hun mere frisk.
(vi havde forinden lavet nogle løsgørende øvelser)
Vi satte i trav, og hun var lidt stiv i halsen, men ligeså stille fik hun arbejdet, så hun kunne gå flot med hovedet. Så det blev rigtig dygtig. Hun havde ikke så meget energi, men det er helt fint en gang i mellem :P
I galop lavede hun igen et rigtig fint anspring med det samme, uden at løbe. og hun fik en virkelig perfekt galop, langsom men hvor hun stadig arbejder. Man kunne høre på hende, at det var ret hårdt. Det var bare så fint.
Hun lavede nogle rigtig fine anspring, især på den ene af volterne. Vi lavede også en 10meter volte, noget hun ikke har kunnet i sin monsterhurtige galop. Men det kunne hun i dag *stolt.
Hun er virkelig ved, at mestre mine høje galopkrav. og sikke hurtigt det har gået..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar