søndag den 10. februar 2013

7/2 Hygge i hallen

I dag red vi ikke, så efter at have striglet, gik vi ind i hallen. Hun rullede sig, og hoppede op i et enormt bukspring (med et lille tvist). Hun var vildt sjov, vi løb rundt og legede. og vi synes begge to det var så skide sjovt! :D De gange hun gik alt for lang væk fra mig, jagtede jeg hende væk med tovet. Så hun galoperede væk, så stoppede hun i den anden ende, og kom skridtende ned til mig. På et tidspunkt, hvor hun fik lov til, at gå og snuse lidt i hallen, gik jeg op i den modsatte ende af hende. Jeg klatre på hende, så kiggede hun op, og kom galoperende hen i mod mig :D og var så glad, hun kom helt hen, og stoppede lige foran mig :)
Bagefter trak jeg hende lidt rundt for, at få pusten, og jeg fik hende til, at bakke. og det gjorde hun vildt godt. Hun tog lige det antal skridt jeg havde aftalt med hende inden, og det var bare så fint.
Bagefter gik jeg rundt med hende i små cirkler og skiftede retning HELE tiden. Hun fulgte mig bare så fint, lige engang imellem var hun lidt langsommere til, at komme med rundt. Hun kom dog hen til mig hele tiden.
Jeg var så stolt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar