fredag den 6. december 2013

5/12 Bodil is upon us!

Jeg kom ud til Ida i går, men ikke lige så lang tid som jeg lige havde forstillet mig. Min mor kørte mig, og mens hun var ude at handle fik jeg muligheden for at passe Ida. Da jeg skulle hjem inden stormen blev for voldsom, kunne jeg kun være ude ved hende en halv time.

Jeg fik hentet hø, og brugte lidt tid på at strigle hende, men jeg turde ikke at gå ud til det sted vi har vores trillebør - så jeg fik ikke muget ud. Men det er nu også ok, hun er blevet noget bedre til at stå på strøelsen - så der bliver ikke så beskidt.

Da vi striglede forklarede hende hvad der skete udenfor, og hvorfor jeg blev ndt til at tage så hurtigt hjem. Det kunne hun godt forstå, for Ida ved alt! Jeg fik hende som sagt striglet lidt, imens jeg passede på Skrigeren, som er en kat ude på Skovvang. Den sætter sig altid på ens skulder, og ofte lægger den sig også over på Ida, så der fik den lidt tryghed i den tid jeg var derude.
Ida klarer stormvejr og andet mærkelige naturfænomener utrolig godt - så det var ikke noget problem at lade hende stå.

Da jeg tog hjem igen, fik jeg sagt farvel til Ida. Jeg fik også sat Skrigeren op i rytterstuen, hvor den var i sikkerhed.

Det var lidt en sølle årsdag vi havde der, men vi har nu aldrig haft en årsdag som man ville betegne som perfekt. i stedet er der altid sket et eller andet som virkelig har vist hvor glad vi er for hinanden og hvor meget hun betyder for mig og omvendt. (Læs evt. sidste års indlæg)

Nu vil jeg se at komme ud til hende, og fejre det vi ikke fik fejret i går..

Håber at I alle klarede stormen fint derude!

Udsigten fra det klasselokale jeg havde min sidste time i torsdag eftermiddag. Lige inden stormen kom til Aarhus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar