torsdag den 12. december 2013

9/12 helt uden udstyr

Jeg undskylder at dette indlæg først kommer nu, men har ikke haft tid i løbet af ugen...

Jeg og Ida red lidt sædvanlig dressur uden sadel, hun gik super godt jeg forsøgte at have lidt mindre fat i hende, end jeg plejer, og det gik virkelig super godt. Hun rundede sig flot, og kom godt ind under sig. 
Hun havde egentligt et ret godt tempo, det var ikke sådan, at hun løb, men alligevel gik hun frisk fremad.

I galoppen synes jeg det kunne være sjovt at slippe tøjlerne, og se om jeg kunne galopere uden udstyr. Det er altså første gang jeg gør dette, så da det bare lykkedes fantastisk blev jeg super glad. Hn gik super godt, det eneste problem var sådan set at jeg havde svært hed at holde hende frem i galop. Vi prøvede et par gange, og alle gange gik strygende.

Derefter skridtede vi af i lang tid, og hun slappede super godt af. Det var virkelig hyggeligt. Efter ridningen hyggede vi i stalden, og hun fik et par godbidder for sin gode præstation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar