søndag den 15. december 2013

14/12 ny teknik

I dag synes vejr at det ville være sjovt at løsspringe, så vi fik sat nogle spring op og startede med at løsspringe to af de store, hvorefter det blev Idas tur.

I starten var hun lidt træt, specielt da jeg trak hende rundt i skridt, og da jeg tog hende i longen i trav. Hun ville ikk rigtig komme igang. Men da hun så blev sluppet løs kom der lidt mere krudt i hende, og da hun kom over springene første gang, så gik det bare stærkt lige pludseligt!

Hun kunne ikke selv løbe ind til springene, så vi blev enige om at hun nok aldrig har lært dét. Når vi trak hende derhen, kunne vi se hvor gerne hun vil, så det er ikke springlysten der fejler noget! I stedet for at løbe til springene løber hun bare rundt i ridehuset, hvilket jo bare gør hende træt og forvirret. Så nu vil jeg prøve udelukkende at gøre det på den måde de næste gange jeg springer. 
Hun fik nogle super gode ture, og kom op at springe 90 cm, hvilke jeg er stolt af! Hun var jo lidt træt inden, og vi har haft en hård uge med en masse forskellige aktiviteter. Hun fik derfor lov til af arkivet lidt rundt i hallen selv, og så kom hun også hen til mig et par gange og ville snakke!

I morgen får hun en velfortjent fridag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar