mandag den 30. december 2013

27/12 dækkener er en gave til menneskeligheden

Når der regner som i dag, er jeg nu meget glad for at Ida går med dækken. Jeg kan egentligt bedst lide at have en hest uden dækken, men det er nu uden tvivl super skønt når man ikkeh armen gennemblødt hest.

       
Ja sådan så hun ud mit våde lille dyr...

Jeg red med mit nye underlag på den nye sadel, efter vi havde striglet det der bu var tørt.
Hun gik rigtig fint og afslappet, hun havde en del fremaddrift, men hun nød det rigtig meget, så det er okay. Jeg er begyndt at have mindre fat i tøjlerne (ikke fordi de var specielt stramme før), det fungerer rigtig godt. Det er rart med lidt forandring en gang imellem. Underlaget passer forresten perfekt til vores sadel.

Min mor foreslog i dag, at vi skulle flytte over i en anden boks. Det er der flere forskellige grunde til, som jeg lige kan nævne senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar