fredag den 27. december 2013

27/12 Jeg gjorde det igen

I går var jeg syg, så der tvang min mor mig til at lade hende passe Ida. Det var jeg ikke helt glad for, for jeg kommer så nemt til at savne min hest. Jeg er eller aldrig syg, så det er helt mærkeligt! I dag var jeg så kommet mig, og jeg, min mor og mormor tog ud for at købe ind til en familiejulefrokosft i morgen. Derudover skulle min mor bruge et gavekort hun havde fået i julegave og det blev egentligt en lang tur. Til sidst sagde min mor, at vi skulle tage ud i min yndlingshestebutik, så jeg kunne bruge nogle af de penge jeg selv fik i julegave til idating. 

Jeg var ikke i tvivl om at jeg ville købe noget til min nye sadel, og jeg havde egentligt regnet med en gjord. Men da så jeg noget jeg ikke kunne stå for. Som i måske ved, elsker jeg RBH udstyr, og især deres underlag, som jeg nu har tre af. Jeg så nemlig deres nye Bordeaux farvede underlag til en springsadel. Ej det er virkelig bare så fint. 

       
Jeg fandt også en fin lille strigle, som jeg tænker er ideel til mudrede vinterhove. Min kat kom altså lige med på billedet, men hun er da også fin at kigge på! 
Nu vil jeg cykle ud til Ida, og prøve vores nye underlag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar