søndag den 15. december 2013

15/12 julehygge

I dag holdte jeg et jule arrangement for hele skovvang, men folk de dukkede ikke rigtig op til tiden. Kun mig og liv var der da arrangementet startede. Jeg hjalp i stedet liv med at springe på sin fjordhest, uden sadel og kun i grime. Liv tør de sygeste ting, som jeg aldrig ville turde. Hun sprang 115 cm, hvilket så helt vildt ud! På et af springene endte hun også i sandet, hvilket jeg fik på video, og som vi nu vil grine af for altid!

Da de andre kom (vi blev i alt fire), gik vi op i rytterstuen og spillede pakkeleg uden terninger (jeg havde glemt en terning, og så måtte vi jo finde andre metoder), og så spiste vi ris ala mande til vi var ved at sprække. 
Liv spurgte om vi ikke skulle gå ud og finde et træ i skoven, og vi fandt det grimmestes juletræ jeg nogensinde har set og bragte det tilbage til rytterstuen, hvor vi tilsavede det med en brødkniv og pyntede det sparsomt med det juelpynt vi nu kunne finde i gemmerne! 

Jeg har det virkelig sjovt med de mennesker derude, og jeg mindes ikke at jeg har grint så meget som jeg gjorde i dag! 
        
Liv på Eminent og Mathilde ved siden

       
Vores pakkelegsgaver, jeg fik den flotte firkantede pakke!
       
På billedet har vi så de få der mødte op, samt Cat Woman i vindueskarmen og Skrigeren på gulvet (opfindsomme kattenavne ikke sandt?)
                                       
Her har vi så Mathilde i færd med at savet træet over med brødkniven ( vi kunne ikke finde en sav!)
             N.  N. B.            

Her har vi så verdens grimmestes juletræ!

Ida havde som sagt fri i dag, så hun hyggede sig ude på folden med sine hestevenner i stedet!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar