mandag den 23. december 2013

21/12 at købe en fjordhest er ligesom at købe et par hvide sneakers!

I dag var jeg ude ved Ida ret sent, jeg havde været ude at købe de sidste julegaver, hente juletræ og alle mulige andre sjove ting!

Ida var lige kommet ind fra fold da jeg kom ud til hende. Jeg skyndte mig at muge ud ved hende, og så gik vi op for at strigle sammen med Mathilde og Maurita. Jeg gik rundt og sang julesange og hver gang kiggede Ida på mig med sine søde dådyrøjne, på en måde som kun Ida kan!

Hun var virkelig beskidt, jeg ved ikke hvad hun lige har lavet ude på folden, men køn var hun ikke. Jeg brugte lang tid på at få det væk så godt som muligt. Det eneste trælse ved at have en lys hest er, at hun så nemt kommer til at se lidt nusset ud, da man meget tydeligere kan se muder, snavs og andet. 

Vi var inde at ride lidt dressur uden sadel, hun gik super godt. Hun havde lidt svært ved at runde sig i dag, men vi har heller ikke redet så meget i den her uge, så jeg tror at det er det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar