onsdag den 25. december 2013

24/12 Vi ønsker alle en glædelig jul!

I går var det juleaften, som er min ultimative yndlingsdag på året. Jeg og Ida tullede rundt uden sadel traditionen tro, denne gang med en smule galop, som vi ikke kunne sidste år.

Jeg havde selv en super god jul med min dejlige lille familie, hvor vi fik danset om juletræet, spist kalkun, kartofler, rødkål osv, og så lavede jeg min årlige quiz, som i år var legendarisk.

Fortæl gerne om jeres juleaften, jeg håber I havde det super fedt og hyggeligt!

Selv fik jeg ikke så meget Ida-relateret som jeg plejer, men jeg havde heller ikke ønsket mig specielt meget til hende.
Jeg fik min nye sadel, som både er fra min mor og mig selv (hehe, jeg giver gaver til mig selv)
Jeg fik nogle penge, og en vase jeg har ønsket mig længe af min far
Derudover fik jeg en polo fra Fjordhesten Danmark af min mormor. Jeg ved ikke om i kender dem, men de er super lækre, og så er der et lille fint fjordheste logo på, som jo er ideelt til en fjord-elsker som mig.
Jeg fik også et par høretelefoner, en ekstern harddisk og et par bukser, og vi må ikke glemme mit årlige abonnement på Dyrenes Beskyttelse.

Jeg og Ida var ikke tilfredse med julevejret!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar