tirsdag den 31. december 2013

30/12 endnu et indlæg om boksen

I dag fik jeg muget ud første gang hos Ida, og det så da ud som om hun havde stået så pænt. Jeg snakkede med Idas nye nabos ejer, som synes det er rigtig hyggeligt at vi er rykket ned til dem. 

Vi striglede lidt og lavede lidt jordtræning hvor hun var super dygtig. Hun var ret koncentreret, også selvom der engang imellem kom et par fyrværkeri af forskellig art. Vi lærte ikke rigtig noget nyt, men jeg er dog ved at indlære en ny kommando til rystetricket, da den minder for meget om en anden kommando vi bruger. 
Jeg lå mærke til noget sjovt: hun tror at bak betyder at løfte forhoven, så hun stod der og løftede sin hov hver gang jeg sagde bak, det virkede helt forkert!

                                    
                      


Ingen kommentarer:

Send en kommentar