søndag den 1. september 2013

29/8 Gud hvor er du god!

Vi red dressur igen i dag. Hun er bare blevet så god!

Jeg havde sent fri i dag, så vi nåede ikke at strigle mere end 30 min. Jeg tænkte, at det ville være godt at få redet lidt dressur, da hun altså er blevet lidt tyk. Og når jeg siger lidt, mener jeg meget.

Så vi fik striglet lidt hurtigt, men det var stadigvæk maks hygge.

Vi red inde i ridehallen. Hun var lidt mere træt end i går, hvilket jeg godt kan forstå, da hun virkelig gjorde det godt. Det gjorde dog, at jeg måtte overbevise hende om, at det var en god ting, at vi skulle ride. Så da vi satte i trav, viste hun virkelig hvad hun kan. 
Hun gik helt fantastisk, og hun gjorde alt hvad hun har lært, uden At jeg egentligt skulle gøre ret meget selv. Så jeg kunne virkelig fokusere på min opstilling, hvilket gjorde, at ridningen blev endnu bedre.
I kan vel regne ud, at hun gik super flot til bidet. Og havde en fantastisk stabil fremaddrift. Men hun lavede også tilbagetrædning super godt. Og hun kom hurtigt frem i trav igen efter parader.
Hun kunne også pludselig lavede schenkelvigninger, hvilket da bare er enestående! Galoppen var også bare god, og her gik hun også til bidet. En lille runde gik hun også i et super godt tempo. Normalt er hun jo for hurtig, men nu kunne hun godt. Det var lidt svært for hende, at holde driften, men jeg tror og ved, at det også kommer en dag, ligesom alt det andet.

Jeg er bare så stolt af hende. Og sammen fik vi en super god tur udenfor, som en ros for det gode arbejde.

Derefter fik vi ellers bare striglet og hygget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar