søndag den 8. september 2013

5/9 Opstart

Oda red jeg og Ida egentligt bare lidt skridt.
Hun blev jo skoet i går, og jeg kan godt lide, at tage det lidt med ro dagen efter.
Vi havde hygget os super meget i stalden, hvor vi havde striglet osv. Hun var blevet rigtig flot.

Vi red op rundt om ridebanen, hvor der var nogle af de andre der red oppe. Derfor red vi også ind på ridebanen, for at snakke lidt med dem.
Ida trak ret meget efter, at får lov til at trave. Så jeg besluttede mig for, at vi godt kunne trave i små fem minutter. Så også selvom det var meningen, at vi skulle skridte, så fik vi alligevel noget super god trav. Det var vældig sjovt, da det jo var uden sadel. Jeg fik hende faktisk til at samle sig og runde sig super fint på begge volter.

Da vi så var færdige, ville hun egentligt gerne trave igen, men jeg lovede hende i stedet for, at vi skulle trave en masse i morgen.

Bagefter fik vi virkelig hygget os igen, og jeg roste hende igen for, at hun var så dygtig til at få smed dagen forinden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar