tirsdag den 3. september 2013

31/8-3/9 sygdom og lektier

Jeg har ikke haft ret meget tid til overs. Jeg har nemlig lagt syg i weekenden, ikke noget alvorligt, men ridning blev det ikke til.
De sidste to dage, har jeg ikke været helt rask, men derimod har jeg fået en del lektier og sent fri. Der har taget lidt på kræfterne.

Dog har jeg fået hygget rigtig meget med Ida. Det har været sådan, at tiden bare har fløjet afsted! Vi har fået striglet super meget, hvilket er en større projekt, når man har en lys hest der elsker at rulle sig i regnvejr. Det er nu så dejligt, at der endelig er noget at strigle.
Vi har fået lavet en smule jordtræning, men det har nu ikke været så meget. Dog har hun været super god og har lyttet godt efter.

Vi har ellers bare snakket og hygget og nusset.


                         
I får lige et billede af mig der kører i bus. Jeg har lige fået en ny CD, som jeg bare hører hele tiden, så de lange busture er ikke så irriterende.

2 kommentarer:

  1. God bedring ;-)

    http://blogbysine.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. God bedring(:

    http://www.wondermeart.blogspot.dk/

    SvarSlet