søndag den 22. september 2013

En tåre

Jeg har haft svært ved den her beslutning, men jeg bliver nødt til at gøre det! 
Jeg vil midlertidig holde pause på bloggen. For en kort periode, et par uger. Jeg har simpelthen ikke tiden til det, da der er så mange ting der trækker efterhånden. Mit mål om, at kunne oprette mindst et indlæg om dagen kan simpelthen ikke lade sig gøre! 
Jeg er frygtelig ked af at jeg bliver nødt til at holde pause, og jeg vil komme tilbage igen. Der er bare så mange ting jeg gerne vil fortælle jer, Ida har været så god på det sidste, og vi har lavet så mange sjove ting. Men jeg får ikke skrevet om det, også selvom jeg super gerne vil, så det bliver bare en ting der skal gøres, hvilket jo ikke er skide skægt.

I må endelig ikke tro, at jeg lukker bloggen, da i læsere har gjort mig så glade. Alle de søde kommentarer i har skrevet betyder så meget. Jeg vil aldrig kunne droppe noget der har gjort mig så glad som den her side, alle de kommentarer, minder og søde mennesker der vil bruge tid på at læse og følge mig og Ida. Det er jo helt overvældende.

Imens jeg har skrevet det her, har jeg faktisk fældet en tåre. 

Jeg vil skrive, hvis jeg får tid, og hvis jeg har en unik dag med Ida. 
Og så ses vi forhåbentlig om nogen ugers tid, hvor jeg er klar til at bruge en del af min tid på bloggen igen.

Knus Maja og Ida

2 kommentarer:

  1. Årh, det er jeg virkelig ked af at læse Maja! Men forstår dig hundrede procent! Hvis tiden ikke er der, skal man også lade vær'! Du må aldrig glemme, at det er frivilligt at blogge, og det er altså okay at tage en pause en gang imellem! Glæder mig til at høre fra dig igen, knus ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Årh tusind tak for den søde kommentar, det varmer

    SvarSlet