fredag den 6. september 2013

Blogger Challenge

Jeg er nu blevet så mainstream, som man kan blive. Mange de blogge jeg følger har nemlig lavet en såkaldt bloggerchallence... Og jeg tænkte at vi da skulle være med til det. Selvfølgelig en hesteudgave, men med samme princip.
Jeg fandt en på nettet, og har ændret en del i den, da den var meget lang.
Jeg vil begynde i morgen.

Dag 1: Et billed af din hest 
Dag 2: Et billede af en af dine bedste rideveninder 
Dag 3: Et billede af din bedste skovtur 
Dag 4: Et billede af en hest der betyder meget for dig 
Dag 5: Et billede af noget du fortryder som rytter 
Dag 6: Et billede af dine ridestøvler. 
Dag 7: Et billede af det sadelrum der er der hvor din hest står opstaldet. 
Dag 8: Et billede af din yndlings grime. 
Dag 9: Et billede af din hests boks 
Dag 10: Et billede af din ynglings diciplin.
Dag 11: Et billede af det udstyr du købte sidst. 
Dag 12: Et billede af din ridehjelm 
Dag 13: Et billede af dit yndlings underlag 
Dag 14: Et billede af dit stævneudstyr
Dag 15: Et billede af noget du vil opnå med din part/hest 
Dag 16: Et billede af et trick du har lært din hest
Dag 17: Et billede af noget du ville ønske du kunne ændre på din hest 
Dag 18: Et billede af det grimmeste udstyr du ejer 
Dag 19: Et billed der bringer minder frem. 
Dag 20: et billede af den bedste ridelejr du har været på
Dag 21: Et billede af det sjoveste du har prøvet til hest 
Dag 22: Et billede af dig og din hest/part i sneen 
Dag 23: Et billede du har taget fra ryggen af din hest 
Dag 24: Et billede af det højeste du har sprunget 
Dag 25: Et billede af dit værste hesteminde 
Dag 26: Et billede af det udstyr du ønsker dig allermest 
Dag 27: Et billede der altid får dig til at grine 
Dag 28: Et billede fra den lykkeligeste hesterelaterede dag i dit liv 
Dag 29: Et sommerbillede af dig og din hest 
Dag 30: Et billede af en pony/hest du aldrig glemmer 
Dag 31: Et fjollebilled 
Dag 32:Et billede af da du startede med at ride. 




2 kommentarer:

  1. Super fedt, vil jeg glæde mig til at følge med i :')

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Uha, det vil jeg glæde mgi til at se! :D

    SvarSlet