tirsdag den 10. september 2013

Dag 3 et billede af din bedste ridetur

Jeg har haft så mange gode ture, så mange forskellige minder, tænker og steder vi har redet hen. De har været sjove, vilde, hyggelige, rolige og ikke mindst fantastiske. Hver og en, selv fra en tur på 2-3 timer med pause til en tur på 20 minutter.

Jeg kan ikke rigtig vælge, jeg kan virkelig ikke vælge. For den tur, jeg tror der er min ynglings, der har jeg ikke nogen billeder fra. 

Men jeg vælger, en tur, som der betyder meget for mig. Vi havde det så sjovt. Turen gik hjem til mig, hvor Ida så mit hjem for anden gang. 
                                    


Jeg har skrevet om turen før, så nu kan i bruge lidt tid på at finde det indlæg det hedder "verdens bedste tur". Derfor har i sikkert set billedet før, men betyder det noget at se min søde bamse igen?
     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar