tirsdag den 10. september 2013

8/9 så skulle vi gøre det igen

Jeg faldt jo af i går. 
Så i dag var målet, at vi skulle ride forbi der sted. Ikke fordi jeg blev bange eller noget, men det er altid en god ide, lige at ride forbi igen. På den måde glemmer man det ligesom, og det bliver bare en del af ens sædvanlige ridning.

Jeg kom lidt sent ud til hende, da jeg havde sovet hos noget familie i weekenden. Så da jeg kom derud, var der meget stille, som der liver i løbet af eftermiddagen. Jeg startede med den ugentlige rengøring i rytterstuen, hvorefter jeg hentede hende ind fra fold.
Der stod vi så og hyggede i ret lang tid, indtil vi tog trense på, og red afsted.
Der var ingen problemer deroppe hvor jeg faldt af. Vi red der en del gange for, at det skulle blive helt normalt igen. Det blev det også, og jeg tænkte slet ikke på vores lille uheld.. Hehe.
Dig fik jeg faktisk lidt ondt her dagen efter, jeg havde jo spændt op, som mange gør, og man bliver bare lidt øm af, at ramme med på en spændt muskel.

Jeg er super glad for dagens udfald... Det kunne jo ikke rigtig go galt, med mindre jeg drattede af igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar