fredag den 15. november 2013

Hvad sker der?

Wow det er efterhånden længe jeg sidst har været online herinde!
Der er bare sket så mange ting som jeg ville ønske jeg har haft tid til at skrive om.
Det er slet ikke til at holde styr på - Ida er bare så mega awesome!

Jeg har dog sat mig ned, for at skrive dette indlæg.
Jeg er ved at gør mig klar til i morgen hvor jeg og Ida-pigen skal ud og springe igen! Det har vi ikke været siden februar, da jeg jo er lidt en kylling inden for det område. Desuden har jeg ikke en sadel der er specielt rar at springe i. Men nu greb jeg chancen til at komme ud få redet bane sammen med de dejlige skovvang'ere. Jeg har desuden lånt en springsadel, så det bliver bare super godt. Jeg er lige blevet færdig med at pudse det hovedtøj, som skal bruges i morgen. Jeg har simpelthen tænkt så meget over hvilket udstyr vi skal have på, og i dag fik Ida den helt store tur med striglen. Jeg føler næsten at jeg skal til stævne!

Jeg håber på at få taget nogle billeder og lidt video, men den eneste jeg har med bag kameraet er min mor - og hendes fotografiske egenskaber er ikke forrygende.

Jeg har desuden fået lavet en lille video (eller rettere optaget nogle klip, som en gang skal blive til en video). Klippene er taget på en rigtig efterårsdag, hvor vi lavede noget tricktræning, som bare går fantastisk (ligesom alt andet). Hun har lært et par nye tricks, som jeg skal vise jer en dag - når jeg får tid til at klippe videoen sammen.

I husker nok alle mine skrupler om, at jeg ikke var i stand til at galopere uden sadel ikke?
Her for en måneds tid siden prøvede jeg så for sjov at sætte i galop uden sadel,  fordi hun virkede rolig (lettere doven) og sød.
De gik bare så godt, og siden den dag har vi ikke redet med sadel. Og så har vi galoperet næsten hver dag.
Det har også gjort, at hun ikke er tyk mere.
Jeg skal også have vist jer galoppen uden sadel - men det bliver også en anden dag.

Egentligt har jeg ikke nogen nye billeder ( i hvert fald ikke her, på min pc) - så der bliver ikke noget at vise jer.
Jeg ville egentligt bare lige fortælle jer, at jeg ikke død og det samme med Ida. Vi lever i bedste velgående, og har det bedre end nogensinde!

Jeg håber på at kunne opdatere mere i fremtiden, men samtidig fylder gymnasiet meget, så hver dag bliver det nok ikke.

Husk - trekanter er awesome!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar