lørdag den 16. november 2013

16/11 Fly on the wings of love

Wow du får jeg skrevet to indlæg i træk - det er da godt!
Jeg vil nu ikke skrive så meget, da vi var ude at springe i dag - som jeg også skrev i går.
Altså hun var bare mega sej, og det bedste er at hun virkelig synes det er sjovt!
Vi sprang ikke lige så mange gange som sidste gang, men denne gang var springene 10-15 cm højere! Det vil sige 60 cm og et enkelt på 65 cm. Desuden faldt jeg ikke af denne gang, så vi fik et rigtig godt udbytte af det!
Også selvom jeg synes det gik meget hurtigt, og nogle af svingene var lidt voldsomme og små, så klarede vi det super godt.
Jeg havde lånt Mathildes springsadel, hvilket da også gjorde det noget nemmere end sidste gang. Jeg synes virkeligt at det er sjovt, og jeg vil så gerne ud og prøve det noget mere, men jeg synes bare det er lidt uhyggelig i min egen dressursadel!
Som I kan se på den her video, så klarede vi en hel bane - selv kombinationerne som jeg synes er ret klamme!

Da jeg ikke lige kan finde ud af at oploade videoen herind, så får i den lige som et link!

http://www.youtube.com/watch?v=dL8ShH8kGXg

Billederne blev ikke så gode - men derfor får I da stadig lige lov til at se dem.



2 kommentarer:

  1. Super smuk hest! :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. 65 cm er godt nok meget! Virkelig sød hest! :)

    SvarSlet