søndag den 17. november 2013

17/11 Jeg har købt en sadel

Jeg vil lige komme med et hurtigt indlæg inden jeg skal i seng. Jeg har nemlig købt et sadel til min smukke Ida. Jeg har nemlig, efter jeg var ude at springe, overvejet om jeg skulle købe en springsadel. Jeg spurgte skovvangs ejere, om jeg måtte se på deres brugte sadler, som de ikke bruger længere. Jeg fandt en gammel wintec 500, som ligger ret godt på Ida. Jeg har ikke fået en endelig pris endnu, men har dog fået lov til at bruge den osv. Den har nogle få større mangler, som lige skal rettes op på. Der mangler en gjordstrop, og Ida bruger et bredere kopfjern end det der er i nu. Men ellers skal det nok bliver godt! Det er dog kun en kombisadel, men vi klarer os! 

Problemet er dog, at alle mine underlag passer til en dressursadel. Men så har jeg da en grund til at få købt nogle nye underlag. Desuden vil jeg have en pad af en art dertil!

Udover at kigge på sadler red vi en smule i ridehallen. Jeg så en video på youtube, som hjalp mig ret meget, overraskende nok. Jeg synes hun fik ryggen superflot med. Vi travede nu ikke særlig meget, da vi begge var trætte efter weekendens sprængning.

1 kommentar:

  1. Hey Ida og Maja.
    Har i lyst til at være med i en blog anbefaling?
    Så tjek mit nyeste indlæg. <3

    Så har du chancen for at være med. Knus Julie :)

    http://turquoise-and-caicos.blogspot.dk/

    SvarSlet