lørdag den 30. november 2013

Julen nærmer sig

Jeg vil lige skrive en hurtig opdatering i anledning af julen.
Jeg har haft ret travlt i den foregående uge, da jeg skulle holde julefrokost. Desuden er der bare alt muligt hurlumhej, som skal klares omkring jul, at jeg desværre ikke har fået redet så meget. Men det betyder ikke, at jeg og Ida ikke har hygget os, for det har vi. Vi har brugt meget tid hallen hvor vi har leget rundt og lavet jordtræning. Det har gået rigtig godt, og hun var virkelig godt koncentreret og med fokus på mig - hvilket jeg har manglet lidt de sidste gange. Jeg tror næsten det har været de bedste gange med jordtræning nogensinde. Vi har jo også lært et nyt trick, som vi skal vise jer på et tidspunkt. Desuden har vi sammen fået brændt noget krudt af ved, at løbe rundt sammen - og lege fangeleg.

Nu har jeg og Ida snart været sammen i 3 år, og det skal fejres. Jeg har tænkt i et halv års tid, at jeg vil lave en video til anledningen, men det kan godt være at den bliver udskudt lidt, da jeg har ret mange afleveringer for i den næste tid.

2 kommentarer:

  1. Lav da en video! Tillykke med de tre år, hvis man kan sige det? :)

    Super hyggelig blog!

    SvarSlet
  2. Uh,ja. Det ville være duper hyggeligt med en video. :)

    SvarSlet