mandag den 18. november 2013

18/11 Og ryggen med

For det første vil jeg lige nævne det her med min nye sadel. Jeg har ikke endeligt købt den endnu, men jeg regner med, at det bliver til noget - eller det gør det! Jeg har spurgt en sadelmager hvad det vil koste at få ordnet den manglende gjordstrop. Jeg har dog ikke fået svar, men efter en god google-search fandt jeg ud af, at det ikke er så dyrt som jeg lige troede. Så det skal nok blive godt.
Jeg er lidt i tvivl, om der skal knæpuder i en kombisadel, men det vil jeg lige spørge min lokale rideudstyrsforretning om.

I dag gik Ida bare så godt. Vi red lidt dressur uden sadel, som er det vi har lavet mest af imens jeg ikke har skrevet. Hun havde undervejs en super god fremaddrift, og det fortsatte hele vejen igennem. Hun fik benene godt ind under sig og fik brugt ryggen. Jeg er ikke i tvivl om at det var lidt hårdt for hende, men hun gjorde sit bedste, og det gav virkelig pote!
I starten var hun lidt i halsen, men efterhånden blev hun super medgørlig og begyndte at gå rigtig flot!
Vi tog også en lille galop, men fokuserede på den gode trav!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar