mandag den 17. december 2012

17/12 uden sadel

I dag stod det basre på hygge, først i stalden hvor vi striglede i en time, hvor Ida væltede mig; jeg stod og kløede hendes hals, hvilket hun godt kunne lide, og så stod hun og kastede lidt med hovedet
hvorefter jeg lagde underlag og elstikgjord og trense på. Først skridtede vi i ca. 10 minuuter hvor efter jeg hoppede ned og rettede på underlag, så satte jeg mig op igen, og jeg satte i trav.
Travede bare lidt, men da der var en anden der travede med sin hest fra jorden, hvorefter hesten hele tiden satte i galop, fik jeg også lyst til at trave til mere.
Derefter prøvede jeg mig med en lille galop, og en mere. Så travede jeg lidt igen, hvor hun løb rundt i små cirkler, og jeg var ved at falde af, men til sidst fik jeg hende ud på lige spor, hvor jeg satte i galop igen, en rigtig rolig galop, og en rigtig fin overgang til galop, hvor jeg travede ned, og skridtede af.
Jeg er meget stolt af mig selv, at jeg kan holde mig på i galop efterhånden, godt nok med underlag denne gang :D

Ida kunne rigtig godt lide den anderledes måde at ride på :D
Ida lige da hun væltede mig, hun er ret uhyggeligt med blitz... slet ikke nuttet :)
Kan dog informere om, at hun så mega nuttet ud, sådan som hun kiggede
med sine store dådyr øjne :D über nuttet :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar