tirsdag den 11. december 2012

11/12 småfacts

Der er ikke sket noget mega interresant i dag, men har været syg, og jeg gav mig lidt tid til at lave denne lille video:
Jeg vil lige bruge det her indlæg på at fortælle om de små sjove ting jeg ar fundet/lavet.

Jeg har som sagt været syg i dag, så var kun et hurtigt smut ude ved Ida for at give hende en hurtig strigle tur (kunne jeg ligeså godt da jeg havde fået stavlet mig på benene), men egentligt bare for at ordne alt det praktiske.

Desuden har jeg fået et eneste (meget dårligt) billede af Ida, det eneste jeg har (har faktisk to, men det andet ligger på en anden pc, som ikke virker mere, og billedet er ikke til at finde igen) fra hendes gamle liv. Her kommer det:


Hun er den lille gule


Desuden skal jeg købe julegaver (til mig selv OMG! yaai) på lørdag i Lh foder. Glæder mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar