mandag den 3. december 2012

1/12 Jul

I dag havde jeg mest bare lyst til en hyggelig tur uden sadel udenfor.
Så det gjorde jeg, men da det var den første dag med sne udenfor, var jeg lidt bekymret for, at ride udenfor.
Da jeg stod og striglede (hvilket var vildt hyggeligt, da vi var helt alene, og så var der morgen), var der nogle andre der sagde der ikke var glat udenfor, så derfor besluttede jeg mig for, at jeg godt kunne ride udenfor. Jeg skridtede et par gange rundt om ridehuset, det var virkelig hyggeligt, en af de dage hvor det kun er mig og Ida.Jeg red op på stubmarken, da der slet ikke var glat, og jeg var lidt bange for, at hun skulle glide. Det synes var vildt spænende, og hun troede, at vi skulle ud og galopere, men sød som hun er holdt hun skridt.
Jeg skridtede i alt 40 minutter tror jeg, og det var virkelighyggeligt, og Ida var bare så glad hele tiden :D

Bag efter julehyggede vi en times tid :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar