søndag den 16. december 2012

13/12 i hallen

Jeg har som sagt været syg de sidste 3 dage, og eftersom Ida allerede bliver lidt kæk efter en fridag, er hun meget kæk efter 3. Jeg var ikke ude ved hende i går, det var meget hårdt. Hun blev dog rigtig glad for at se mig igen :)

Eftersom jeg stadig var lidt sløj i dag, skulle jeg bare ud for at muge ud, og så ville jeg lige strigle hende lidt.
Jeg startede med at muge ud, og da jeg var færdig, passede det med at hun kom ind fra fold.
Da jeg så skulle til at strigle hende, så stod hun og gik rundt rundt, og kunne slet ikke stå stille. Man kunne virkelig godt mærke at hun havde meget energi. Hun stod og maste mig over i væggen, sådan en ting hun gør når hun har meget energi.

Derfor tig jeg hende ind i ridehallen, hvor hun med det samme gik rundt for at finde et godt sted at rulle sig. Da hun havde gjort det, hoppede hun op i en kæmpe prut, og løb afsted med en meget flot rejst hals. Der løb hun så rundt i noget tid både i fræsergalop, men også i en utrolig flot trav. Med høj flot buet hals, og benene utrolig flot under sig, tænk at det var Ida :)
Hun bukkede rundt på et tidspunkt imens hun slog prutter, det var ret sjovt.

Det ærgede mig lidt at jeg ikke fik det filmet, men min mobil er ude af strøm :/

Jeg striglede hende igen bagefter, og her stod hun rent faktisk stille :) Det var rigtig hyggeligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar