fredag den 7. december 2012

5/12 2 års dag :D

Det er så vildt! I dag har jeg haft part på, og red Ida for første gang, i 2 år! Det er vildt utroligt så meget vi har nået!
Dagen i dag startede med, at jeg gik ud på folden for, at hente min lille hest, som ikke var der! ledet stod åbent, og da jeg vidste, at staldmanden var ude for, at hente  nogle af de andre heste, skyndte jeg mig, at ringe til ham. Han fortalte så, at de var løbet ud, da han skulle hente dem, og var løbet hen til nogle andre folde. Jeg løb så hurtigt jeg kunne i frygt for, at hun var kommet til skade. Da jeg så kom derop, stod hun som om intet var sket, og ledte efter græs under sneen. Det rørte mig ret meget, da alt kunne være sket, hun kunne være løbet ud på vejen, eller et sted der var glat. Da jeg så så, at hun stod og kiggede på mig  da jeg kom "Er det mig du leder efter?"


 Derefter hyggede vi os i kulden, og Ida var så sød :D
Så red vi lidt normal dressur, og Ida gik vildt godt.

Jeg elsker hende :D

Desuden får jeg snart en ud, at tage nogle vinterbilleder :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar