mandag den 3. december 2012

3/12 Ridning med underlag

I dag da jeg hentede Ida, gik jeg udenom stien (som er ret glat) og ud på marken, og det var meget hurtigere, også selvom vejen er over dobbelt så lang.
Vi stod og nussede i en times tid, inden vi red. Ida hun stod og møfflede (gnubbe med mulen) mig i hovedet, det var så hyggeligt.
Da vi skulle ride, fik jeg lov til, at låne en elastik gjord, og så red jeg med den og et tykt underlag. Det var meget blødere end helt uden sadel. Derfor vil jeg give sådan en gjord til Ida i julegave.
http://www.horsepoint.dk/shop/hkm-elastik-gjord-2520p.html
Jeg red i trav i 20 minutter for løse tøjler, og øvede i, at stoppe og styre uden, at holde fast.
Det gik vildt godt, jeg kunne næsten styre som hvis jeg havde stramme tøjler. Det er sådan en ting der viser hvor langt vi er kommet, nu har vi snart være sammen i to år <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar