mandag den 3. december 2012

2/12 Juledressur

Jeg startede med, at muge ud, hente hø, blande foder og alt det man nu skal gøre :D

Derefter gik jeg ned af en meget glat sti, ned for at hente Ida. Da vi gik tilbage, tog det en halv time, fordi vi blev nødt til, at gå så langsomt pga. isen. Jeg var godt nok bekymret for, at hun skulle gå der, og jeg er meget nervøs for, at hun skal gå der hele vinteren. Heldigvis er hun en fjordhest, og beregnet til is og sne, men jeg er alligevel nervøs. Ida fungerer virkelig bedst i sne, hun er så glad når man henter hende på folden, og da hun kom ind i stalden, var hun også mere kvik end normalt (ikke fordi, at hun er træt normalt, overhovedet) det var det samme sidste år.
Hun var så sød, og glad. Hun ville have sit hoved ved mit hele tiden, og hun kiggede hele tiden om til om til mig.
Da vi gik ind og red, gik hun simpelthen så fint, hun fik dog ikke sine ben så langt ind under sig som nogle gange ellers. Hun søgte godt ned med hovedet, og jeg fik hende løftet lidt mere end ellers.
Vi tog et par galopper hvor vi red lidt seriøst, og så et par med løse tøjler så hurtigt vi kunne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar