søndag den 9. december 2012

6/12 I hallen

Jaa. vores lys virkede ikke i hallen i dag, fordi en sikring sprang. Den blev så ordnet senere hen.

I starten troede jeg ikke, at jeg kunne ride, da det ville være for mørkt. Så jeg tog hende ind i hallen lige da jeg var færdig med at muge ud.
Hun kom der ind sammen med hendes gode ven (som jeg gerne vil have bliver hendes lille kæreste), og så hendes ikke så gode ven (han er lidt ung, og hun kan ikke lide unge heste :P). Hun stod og nussede med hendes ven, imens den anden hest prøvede, at få hende opmærksomhed, men hun jagtede ham væk.
Ida er virkelig så sjov, det kan godt være at de andre to heste var 250 kg tungere end hende, så jagter hun dem bare væk, og så respekterer de hende fuldt ud :P.
Hun brugte tiden på at sørge for, at begge heste ikke kom for tæt på hende :P


Bagefter tog jeg hende ind i stalden igen, og så stod vi og striglede lidt, og hyggede os rigtig meget. Da lyset så kom tilbage 1-2 timer efter, og jeg hende ind i hallen, med et tæppe på hende, og et tæppe om mig. Der skridtede vi rundt i en lille halv time :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar