tirsdag den 26. juni 2012

26/6 I morgen D:


Nu er det så i morgen Ida hun rejser (på ’sommerferie’), hun komme tilbage den 12/8.
Men altså, jeg startede med at hente hende ind. Hun kom hen til mig i dag, trods det lækre græs. Men hun var ret irriterende da hun skulle ind. Jeg striglede hende i lang tid, fordi vi rigtig skulle hygge os. Men jeg tror det er fordi at jeg gerne vil have det til at være rigtig perfekt. Jeg øvede lidt tålmodighedstræning med hende, fordi hun skraber i jorden HELE tiden. Der går godt nok ikke ret lang tid før det begynder at give pote. Allerede efter 5 minutter hold hun op et par gange, og der gik MEGET længere tid før hun begyndte på det. Det er jo sådan at når jeg laver jordtræning, og øver mig i at have horsemanship, så gør jeg det udelukkende efter ting som jeg selv har lært mig. Derfor er det tit at de ting jeg gør ikke helt er de ting som giver den største succes. Grunden til at jeg gør det sådan, er fordi at jeg mener at jeg selv lærer det bedst, og finder flere alternativer.
 Bagefter red jeg ind i hallen, det var som det har været i lang tid :D Men hun var lidt doven, ud over i trav, efter galloppen hvor hun gik super godt. Da jeg var færdig med at skridte af, tog jeg udstyret af hende, og gav hende rebgrimen på. Imens gik jeg rundt for at samle hestepærer, og gav hende egentligt bare lov til at gå løs rundt. Men sød som hun er gik hun rundt sammen med mig :D

Hold nu kæft hvor jeg elsker min dejlige lille hest :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar