tirsdag den 19. juni 2012

19/6 Vild!

Ida var simpelthen så vild i dag at jeg slet ikke kunne styre hende, da hun stod på striglepladsen. Hun tumlede rundt, og kunne slet ikke koncentrere sig og var helt vild urolig. Virkelig træls D:
Men der er jo ikke noget der ikke er godt for noget andet, fordi hun også havde rigtig god energi da vi skulle ride. Øvede mig i at have lidt mindre fat i hende, og så samtidig få hende til bidet. Det gik rigtig godt, også selvom det var ret svært at undgå at hun ikke gik for dybt. Men er alt i alt stolt. Samtidig øvede vi også overgange fra trav til galop, hvilket også gik super godt. Hun lavede et par gode, især fra trav til galop synes jeg var rigtig godt. Bagefter var hun ligeså rolig som hun plejer, og hun fik en lille strigletur og derefter blev hun sendt fold igen :P
Ida på fold <3

Men men men... da jeg var i skole. Havde en af mine venner fundet "Idas sang". Som jeg tilfældigvis havde på hjernen da vi troede at hendes ben var dårlige. Bagefter finder jeg så ud af hvor meget den minder om Ida. Nu synes jeg det er en af de sødeste sange der findes, og den vil altid minde mig om min dejlige lille pony! Også selvom jeg begynder at græde hver gang jeg hører den :') http://www.youtube.com/watch?v=-DSVDcw6iW8

Ingen kommentarer:

Send en kommentar