mandag den 18. juni 2012

18/6 Uden bøjler

Jeg kom ud til en lille opmærksomhedskrævende og ret så doven pony... Jeg hyggede lidt rundt med hende i 1½ times tid. Da overskud ikke er lige det jeg har mest af lige nu, ville jeg øve mig i at ride lidt uden bøjler. Jeg brugte ret meget 'krudt' på at holde mig selv fast på hende... så kunne ikke så godt drive hende fremad samtidig. Hun gik rigtig fint, og kom ned og arbejdede lidt, trods den manglende energi. Jeg valgte at stoppe efter kun et kvarter, da jeg ikke synes vi behøvede mere. Da jeg skridtede af øvede jeg mig også i at stoppe og dreje osv. uden at holde fast i hovedtøjet. Det gik klart over forventningerne, hun reagerede utrolig godt på det <3

Nu er der heller ikke så lang tid til hun skal hjem igen D: Den 27/6 det bliver frygteligt! Hun kommer tilbage den 12/8 hvor jeg jo køber henne :D Det bliver godt, har aldrig troet jeg skulle sige det, men glæder mig til ferien er forbi! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar