fredag den 8. juni 2012

8/6 Hygge i regn og torden

Jeg orkede ikke så meget i dag, så red bare lidt skridt, og da der var et ophold i regnvejret red jeg ud i skoven... (eller rettere det lille stykke 'skov' der er før den rigtige skov d:)
Hun er simpelthen blevet så dygtig til at gå i skoven alene, der er overhovedet ingen problemer mere :D Det er også rigtig dejligt at hun ikke længere spiser alt hvad der er i nærheden af hende...
Igen i dag lavede vi lidt jordtræning i hallen, og hun er blevet så dygtig... Hun traver uden problemer efter mig, og de meget få gange hun går væk far mig går hun kun nogle få meter væk, og vendte sig hurtigt om igen...
Men hun var så sød fordi, (der var jo lyn og torden og regn og blæst imens) de gange hun gik væk, og der kom en tordenlyd. Så begyndte hun at vippe lidt med ørene,  og skyndte sig hen til mig... den lille prut <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar