onsdag den 20. juni 2012

20/6 Hygge

I dag havde jeg min veninde med ude for at tage billeder af Ida.
Jeg ville gerne have nogle hygge billeder da jeg ikke har så mange af dem, så det var hvad det blev :D

Jeg startede med at muge ud, og så da jeg var færdig kom hun.
Vi startede med at strigle henne let, samt at tage nogle hygge billeder i stalden. Hun var ikke så beskidt, så det behøvede ikke at tage så lang tid med selve striglingen. Jeg øvede hende i at kysse, det gik sådan udmærket, det er stadigvæk ikke et rigtig kys, men det er meget lig vil jeg sige. Hun gav mig ét rigtigt kys, så mine briller faldt af, det var sødt. Vi prøvede også at få hende til at smile, det gik vildt godt. Dog fik vi ikke rigtigt nogle gode billeder af dét.

Bagefter gik vi ud til ridebanen for at øve lidt derude. 


Hun var rigtig dygtig derude, især til at bakke, det gjorde hun helt uden problemer. Bagpartsvendning gik middel, hun bevægede dog forbenene lidt for meget D:
Vi øvede også kys og smil, og ellers hyggede vi bare rundt derude. 
Det skal lige siges at grunden til at jeg har tov på er for vi skal have nyt hegn derude, og det gamle er blevet taget ned, og jeg jeg er lidt bange for at hun render væk ellers...





Bagefter gik vi en lille tur udenfor. og gik ind i ridehuset. Det var bare ren hygge. Vi fik nogle videoer hvor hun fulgte efter mig, eller fik hun bare lov til at tøffe lidt rundt. Men det er bare mega godt, fordi hun kom da jeg kaldte, det plejer hun ikke at gøre (eller hun kommer når hun ser mig, det har bare ikke noget med at jeg kalder at gøre). Nå men hun kom altså hele tiden når jeg kaldte. det var bare dejligt.







Det var lige et lille indblik i nogle af de bedste af billederne, Jeg ligger lige nogle andre billeder ind på et tidspunkt... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar