lørdag den 3. november 2012

3/11 Verdens bedste dag

Uuuh Ida har bare været fantastisk hele dagen..
Det starter med, at hun får smed, som hun ellers er så bange for, men hun klarer det så fint! Hun hopper lidt, især ved bagbenene, men det er bare blevet så meget bedre! Hvor er jeg stolt af hende :D
Derefter lukker jeg hende ud på fold. Den nye græsfold, som vi har lejet. Hun er bare så glad for, at være derude, jeg kan bare mærke, at hun har det meget bedre. Så tog flokken en galop frem og tilbage, det kunne de ikke lligefrem på den gamle mark. Ida var lige lidt langsommere end de andre, men hun fik da bestemt også løbet igennem.
Bagefter gik jeg ind for, at pudse trenser og grimer.
Da jeg ar færdig med det, stod jeg i lang tid, og kiggede ud over folden. Hvorefter jeg tog Ida op på stubmarken, hvor vi fik taget nogle billeder. Hun travede helt ved siden af mig, uden tov :D og stoppede når jeg stoppede.  Fantastisk!
Så tog jeg hende i stalden, striglede en lille smule. Efter hun er kommet væk fra mudderet, og er blevet klippet, er der ikke noget, at strigle mere. Rimelig nedern når man gerne vil strigle meget. Jeg tog på en lille træktur lidt op ad vejen, ikke nogen lang tur, men rigtig hyggelig :D

ELSKER IDA!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar