søndag den 25. november 2012

23/11 God dressur


I dag red vi dressur, hvilket gik rigtig godt.
Hun havde en masse energi, og kunne slet ikke stå stille stå stille på staldgangen. Da jeg så gik i gang med, at ride havde hun også ret meget energi. I starten løb hun lidt, men efter vi satte i galop gik det meget bedre. Da hun fik lov til, at få galoperet lidt, blev hun mere koncentreret. Hun søgte ned i rigtig lang tid, jeg fik hende holdt i rigtig lang tid, og jeg fik hende løftet så det så helt godt ud…
Jeg øvede at lave 10 meter volter i galop, det gik rigtig godt, men halvvejs i dem, satte hun ned i trav.. og det gjorde vi 5 gange tror jeg. Ellers gik hun fint i galop, hun lavede gode overgange fra både fra galop til trav men også omvendt.
Jeg fik ros af hende jeg red sammen med, så det var rigtig godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar