torsdag den 15. november 2012

12/11 Til bidet (næsten) igen


Vi red dressur i dag imens der var 7 andre inde i hallen! Det er helt vildt mange! Især fordi det er nogle nye vi ikke kender som har fået ridehuskort, og de havde både underviser og ca. 20 ikke ridende mennesker med. Jeg var så stolt af Ida, for hun er i forvejen ikke god til meget larm, og mange heste i hallen samtidig, og det er det samme med mig.
Det gik rigtig rigtig godt, de andre fyldte lidt meget, men vi klarede os, også selvom jeg blev nødt til, at lave nogle meget spøjse vendinger engang imellem.
Hun begyndte rent faktisk, at søge ned igen, jeg er virkelig stolt. Dog er det den samme problematik som før ferien, at hun går for dybt, men nu skal jeg forhåbentligt fra søndag begynde, at have undervisning af en. Jeg håber hun kan lære mig, at få hende til at gå højere.
Da jeg satte i galop, red hun den korteste galop nogensinde, det blev vi nødt til. Jeg tror hun så meget fin ud, for her gik hun også til bidet, og i galop er det pænere end i trav. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar